Solhälsning, ja tack!

käääs upptadering från min sida, men det är väl så det kan vara i mitt icke händelserika liv!.. Idag är det ju som alla vet Måndag och jag har varit ledig!.. ja på riktigt till och med!.. Har bara vikt lite tvätt, annars har jag nog tillbringat resten av reseterande timmarna framför tv:n till klockan fyra!.. men det är skönt det med ibland..

lagade en sjukt god middag med wok, kyckling m.m. sedan blev det en kopp kaffe för att få upp värmen men det gick inte!.. men kom iallafall igång lite på aerobicen idag, men var ingen riktigt bra träningsdag för mig:P.. hittade aldrig den där riktiga koncentrationen man måste ha när man ska försöka låtsas som om man kan dansa när man egentligen inte kan det! bättre lycka nästa gång helt enkelt..

kom hem vid nio tiden och har nu käkat en jäkla massa mat!.. tyvärr blev ju ägget helt löst men det är väl sånt man får leva med här i världen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0