tisdag..

När man öppnar källartrappan hemma hos oss är det första man ser massa handväskor, närmare bestämt 9 stycken, och jag äger 8 av dom... kanske att jag har köpt lite för många väskor i min dag.. men det är ignet problem för mig, jag gillar väskor :)..

Har nu ansökt om att få komma på intervju i gbg om att få åka som Au Pair alltså första steget på världens resa som jag hoppas innerligt blir av!.

Har bokat mig till jympa ikväll, och hoppas på att någon vill följa med mig, får helt enkelt skicka iväg ett litet sms till Maria..

Kommentarer
Postat av: Jenntan

Nämen va kuul mutti =D med au pair grejjen! Ska du söka nån familj i USA?

2009-03-10 @ 21:06:05
URL: http://jennyalexandradahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0