19th of Mars.

Ja idag får man känna av att man är av den feminima sorten.. blir ett fall för Ipren snart känner jag..
Solen fortsätter skina som den ska, det är bra och jag har en förhoppning om att den skulle kunna skina så resten av året också!.. kan man beställa det tro?..

Stora planer inför helgen, fredag treeevligt middag i Tittebo, med smålänningar och annat gott!..jag ska baka en kladdis, bara det betyder ju att det blir lyckat.. sedan blir det intervju på lördag, och så hoppas jag innerligt att Åke och Oscar kommer på kvällen annars blir jag besviken!.. så är det bara.. men kommer iallafall hur som helst bli partaj!.. söndagkväll betyder som vanligt, = risgrynsgröt!

Då vet man då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guess what? Jag var ute på en springrunda innan, 15 min inte mycket men jag tappar upp lite åt gången.Ska nu träna ihärdigt för att kunna va me i ditt tempo om ett tag;)Hopppas dina Åre-vänner kommer i helgen & att ni får det kalajs:D

2009-03-19 @ 20:47:07
Postat av: Linda

Intervju??? tell me more honey!! Kraam

2009-03-19 @ 21:49:35
Postat av: Linda

Intervju??? tell me more honey!! Kraam

2009-03-19 @ 21:49:59
Postat av: Jenntan

tur det finns ipren till oss kvinnliga fenomen....vill oxå höra om intervjun, den får du berätta om på lördag kväll=) förresten det där tublinnet du snacka om e jag mycket intresserad av att terra=D ps. risgrynsgröt e för jevla gött!

2009-03-19 @ 21:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0