jag...

... ligger i soffan, jag är trött.. känns att man har jobbat ett tag nu.. men är bara imorgon 12-21.15 sedan är jag ledig i två dagar!.. gött eller vad?!.. sedan klagar jag väl nästa vecka över att jag inte har så mycket jobb, men vi får väl se hur det blir med det..

Vad som händer idag är att jag nog ska ligga kvar här i soffan till ungefär halv sex och sedan ska jag iväg till Friskis och köra ut mig totalt på intensiven och sedan andas lite på yogan:).. kommer bli suveränt tror jag:)...

Annars är det ju lite oroväckande det här med sommarjobb, antingen väljer man den lätta vägen och är på solgård hela sommaren, eller så vågar man och försöker verkligen få ett annat jobb, men det är verkligen jobbigt att inte veta om man har jobb till sommaren eller inte:S.. det löser väl sig hoppas vi på..


Jenntan ringde, mobilen är i köket jag rusar upp springer försöker springa men går lite fort i kurvan och jag snubblar på mattan och får ett skrapsår på knät.. är jag klantig?


Kommentarer
Postat av: Elin

Fika hos greken snart eller? han saknar ju sina stammisar;)

2009-03-04 @ 22:08:57
Postat av: carro

haha, vurpan hade jag velat se... är det inte en klassiker? Jag vill träffa kusinen en dag, är hon sugen tro?

2009-03-05 @ 08:09:52
URL: http://cajanbanan.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, nästa vecka passar också mig bra. är ledig både måndag och onsdag. Hmm vet faktist inte, vad har ni för planer? jag jobbar iaf fredag kväll. Har du hört nåt? puss

2009-03-05 @ 13:09:02
Postat av: Anonym

2009-03-05 @ 21:49:53
Postat av: Elin

Ja måndag låter bra tycker jag, kul kul. Fredagen är tyvärr körd för mig, slutar 21.00. Men inga planer för lördag? Puss

2009-03-05 @ 21:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0