16:16

Har rast efter två timmars arbete, dessa två timmarna har gått huur sagta som helst!.. Får hoppas resterande timmar av arbetsdagen går fort, vet fortfarande inte om jag jobbar till halv nio eller nio:P.. men det löser väl sig..
Är eurovision ikväll igen, men tror inte jag tittar på det, man vet ju redan att Sverige är vidare, fåt hoppas att man tittar på det på lördag istället då ;).. hehhe..

känner inte att jag har något viktigt att förtella, men vill ändå berätta att jag nu har fått min inloggning på nätet och att jag nu kan börja få en familj:).. wihoo!.. Nu vankas det hälsoundersökning, polisregisterutdrag och internationellt körkort! Ja det är väl ungefär det som måste fixas,, och såklart att hitta en bra försäkring som inte är alltför dyr, men såntdär brukar ju tyvärr vara DYRT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0