1:a denna månaden : Maj

Varför ska internetet bråka så med mig!!!? ena stunden är det inte en enda sida uppe så trycker man, väntar och trycker igen.. och kanske igen och igen och sen helt plötsligt har man hur många internetsidor som helst uppe! ååå!.. ja ja men det är väl så det är kanske..

Första maj idag, partaj igår.. var en mycket god dag, gött grill och go förferre i Varberg!.. Societen som gällde sen!.. Helt okej kul, men nej det sega ur på slutet så jag å kussen bestämde oss för att åka hem en timma tidigare än planerat.. gött på ett sätt tråkigt på ett annat men va fään kommer fler partajtillfällen ,det är jag 100 på!.. Jobbat idag, var totalsegt, men de stackars 5 timmarna gill väl till slut dom med..

Den gamla veliga Malin kom för en stund fram idag.. helst plötsligt var ju mitt körkort helt bort åt skogarna, och jag kunde inte hitta det nånstans!.. Ringde till polisen och skulle anmäla det, gjorde det, kom sedan på att man kanske ska ringa societen å kolla om det är där, och jo mycket riktigt var det ju där!.. Fään tvungen att ringa till polisen igen, och nu måste jag infinna mig mellan 9-15 på måndag och visa upp att jag verkligen har hittat det!... va ju verkligen inte vad jag ville göra på måndag, men är man virrig så är man va?.. Sedan kom jag ju även på att jag lovat morfar så innerligt att ta in posten, vilket jag glömde sen glömde jag ta med mig filmen som jag så länge längtat efter hem.. det är tur att man har en kusin som plockar upp och ordnar till efter mig:)..

In to the wild började nyss på tv:n sjukt bra film men vet inte om jag orkar titta på den, den är ju så lång!.. men men blir iallafall jobb och sedan 20-årspartaj imorgon!.. götta!.. Jag är trött och har magen full med onyttigheter, jag orkar inte mer och skippar nog i allt vad planer heter och sover tills imorgon istället!.. GOD NATT..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0