bugg é ju faktiskt kul!

Puh! Dagens kraftansträning är gjord skönt det.. huset är nämligen städat likaså mitt rum så nu är jag riktigt nöjd med min prestation! :).. vädret är väl lite sådär ute idag hade nog hellre sett att det var strålande solsken, men man kan inte få allt här i världen!..

Japp Norge vann och Sverige kom på 21:a plats är vi nöjda med den instatsen, svar nej!.. Men eftersom Norges låt verkar vara så himla poppis är väl det bara till att gilla läget och börja tycka om sagan helt enkelt!..

Jag tackar Räzz  för en mycket trevlig kväll med god mat och imponerande gitarrunderhållning ;).. Finns ett önskemål om att få höra den riktiga guran oxå:)..

Nepp nu blir det film och sedan slöa fram till eftermiddag då jag hoppas på en del springning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0