chickensalat

Snart är det äntligen fredagkväll, känns som om man går in i en annan andning när man närmar sig helgen! nej det där var väl lite väl seriöst, men jag kan säga, leka med barn är mer krävande än man någonsin trott! Men baket blev i ett resultat av förträffligt goda men torra muffinsar.. Thilla och Edla gillade dom iallafall :).. Det var ju huvudsaken..

Vid 18 ska jag hämta upp Maria tre hus bort och sedan Kusk och så drar vi vidare mot stan och kycklingsallad time in tha annelundsparken. kanoners freitag abend ich denke!

Ser fram emot shoppingen med Susanna vi har ju inte setts sen i lördags! Treevligt kommer det bli!..  Nepp ska ta mig i kragen och faktiskt dammsuga huset eller städa på mitt rum, vet inte vad som är mest lockande eftersom man inte ens ser golvet på rummet, men det är välbehövligt, kläder köps ju inte för att dom ska ligga på golvet heller!! ..

Vill uppmana folket att det just nu är 26 grader varmt dit vi ska om en vecka!!.. Ahh!

Det är bäst att vi börjar öva på den nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0