en liten incident..

Står där i godan ro och tittar på när Linda hälsar på hästarna, en häst kommer närmare mig och jag känner en otroligt icke luktvänlig odör uppenbarar sig i näsan! fyy tänkte jag "hur kan man tycka om sånna illaluktande djur?!"..
 MEN sen när jag lyfter foten och ska traska vidare känner jag hur den glider iväg lite lätt och sedan hur denna ohyggligt äckliga doften kommer tillbaka..! BLÄÄÄ!..  Jo men det var ju så då att hela sulan på vänsterfot är täckt av bajs! jeefla hundbajs!..

Dessa ägare som inte plockar upp bajset efter er! FY fy!.. en annan sak om bajset ligger i det höga gräset men om man låter högen ligga kvar mitt på trottoaren är det INTE OKEJ!..


Kommentarer
Postat av: jenntan

hahahahha neeh det är INTE OKEJ! blääääääääää

2009-05-21 @ 10:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0