femtonde maj

Fredag morgon och vart tog veckan vägen?.. Jag är iallafall glad över helgen, jag är ju ledig! wihoo!.. Vad som händer är väl att jag nu ska gå bort till mina söta små kusinbarn och leka med dom, tänkte att vi ska baka muffins idag, kan ju alltid bli spännande:P..

Ikväll blir det Borran och Simon, han har ju fått hem wourld tour så måste sitta denna fredagen me å bara rocka! haha.. ja de va kul sist iallafall:).. Imorgon blir det knalleland med Susie för att titta på när hon köper upp sina 180 kronor på scorett.. eller nej jag hoppas väl att man kan hitta något jag me :).. Kvällen blir som ni alla vet käk + schlager ;)..

Jaooo då vet ni va! Ha en trevlig dag :)

Kommentarer
Postat av: DOGGYSTYLE

Mutti, Mutti, Mutti, du glömmer ju helt bort Robinson ;)

2009-05-15 @ 19:11:13
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0