Gott är det att skratta!

ibland blir man bara så förbannat arg på saker och ting!.. men nej jag ska inte tänka på sånt och leva mitt egna liv istället! :).. För det är väl antagligen det man är bäst på!

Blev härlig promenad med Caroline som sedan ledde till en asasketago kladdkaka och spel:).. Hem och kolla en snutt på elfsborgs match, det blev oavgjort känns ju såå klassiskt.. hoppas på vinst nästa gång!.. Sedan hurtig som jag är denna extrema bakisdag blev det promenad igen med Maria Matilda och Simon.. Bra bra!

Snart blir det rulle!

Kommentarer
Postat av: DOGGYSTYLE

Vad du är hurtig! Jag vet inte när det blir, vi ska nog ta en tripp till Liseberg snart, men måste vänta till lönen :p När blir det Sthlm då?

2009-05-11 @ 12:15:43
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/
Postat av: Emma

Min helg har varit lugn och skön så den är jag nöjd med;)! Jag längtar jättemycket till min första matchning! :) Det ska bli spännande!

Har du hört någonting från Cultural Care ännu då? :)

2009-05-11 @ 15:52:49
URL: http://Birken.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0