gött kött

thank you guys for the nice grilltime! Var ju oerhört mysigt, och köttet var ju gött det med :).. Och så fick jag se Grey´s med! Absolut viktigt på onsdag kväll..

Annars så gick väl jobbet fint, jag var med på mitt första APT.. kan ju inte säga att det var jättegivande, men bra för att komma med lite mer i gruppen :)..Verkar ju bli en liten träff på lördagkväll.. vore skog om vi kunde träffas alla turkiettjejer i helgen med, kanske på fredag, är nämligen FF på da danska vägen 15 ;).. Men vi får se!.. 

Jaoo nu blir det till att slänga sig i sängen och sedan hoppas på att det blir en god natts sömn med endast bra drömmar som man inte går och stör sig på resten av dagen!..

Good Night, sleep tight!  

Kommentarer
Postat av: jenntan

ååh hade vart kul att träffas alla innan ja... jag åh byllan har bortamatch långt åt helvete.. :( fan. men nu äre iaf bara 9 dagar kvar :)

2009-05-14 @ 00:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0