GRATTIS SUSANNA

Varför kan jag aldrig sova längre än till halv nio? Svara mig någon!.. Låg iallafall kvar i sängen och försökte en timma men sen orkade jag inte!.. och för den delen blir det bara jättejobbigt att ta tag i saker och ting när man varit i något halvkonstigt vaket tillstånd! usch då!.. Känner bara att jag är laddad med negativ enerig just nu!.. började dagen med att käka upp allt godis sen igår, för att jag inte orkade göra någon smörgås.. inte bra å känner nu bara hur tänderna typ klibbar ihop av allt socker!.. Men fick sedan dåligt samvete och åt två mackor istället för det vanliga en, för att det skulle vara något bra i magen också:P.. Puhh!..

Nepp slut på de dumma nerverna och kanske har jag bara resfeber? Varför måste jag packa, varför kan vi inte bara vara framme i Alanya NU?!..

Slut på negativa tankar och dåligheter. Jag får helt enkelt börja om nu och tänka positivt!.. Jag älskar att packa:).. Jag älskar att resa och jag älskar mina vänner jag åker med! Jag är glad=) Och ikväll blir det 20-årspartaj för Susanna!

nu ska jag gå ut och hämta tidningen, för jag älskar ju regnet!


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0