Happy face!

Jag äter popcorn, och ni som känner mig väl vet att jag är en master på att popa popcorn i micron;).. Tyvärr var det pappsen som gjorde dom idag, men han lär sig det lovar jag er!.. Fast man får väl ha lite överseende och hoppa över ungefär var fjärde pga brändhet, vilket jag hatar!.. Nog om dessa poppade majskorn!

Jobbet idag gick bra, fick en oerhörd överraskning att jag slutade åtta istället för halvnio! Ja kanske inte låter så mycket men i arbetssynpunkt är det oersätterligt! hmm jaa kanske en liten överdrift ;).. Blir till att läsa i boken som handlar om kärlek och skvaller och sedan sängen för ännu en kort arbetsdag imorgon! Sedan är det helg! UNDERBART!

Hoppas ni känner den positiva andan jag har med mig medan jag skrev inlägget!, livet börjar nämligen räta upp sig på rätt sida efter många om och men igen :).. De e bra! Jag är glad!

Kommentarer
Postat av: Emma

jaha, men då är det klart att du vill vara hemma ja:D. 20 är ju ingen direkt speciell ålder i USA så det kan vara skönt att vara hemma iaf lite innan man åker. Hur ska du fira denna dag då?

Ja, jag längtar jättemycket tills jag har fått ett mejl där det står "You have a match!". Kommer nog bli jättenervös:).

Har du angett några önskemål om var du vill komma åså då?

Ha det fint! :)

2009-05-07 @ 22:05:58
URL: http://birken.devote.se
Postat av: Mli

Det är sjukt vad jag saknar dig Malin! Härligt att du är glada Mutti nu :)

2009-05-07 @ 22:11:47
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0