Hon gick vidare iallafall...

Ögonen är så där sega och klibbiga av att jag nyss vaknade, eller nej jag har varit vaken från och till hela natten!.. men nu gav jag upp och känner mig heelt seg.. men löser sig snart hoppas jag!..

Fint väder ute idag, hoppas på att man kan sola lite, måste få upp brännan lite innan turkan!.. så att man inte behöver gå igenom kräftstdiet, men det är väl knappast troligt att man skulle slippa det :).. Blev inget sms igår men hoppas på det idag:).. Ska iallfall till Kusk och grilla nått gött ikväll efter jobbet!.. wihoo alltid bra med lite avhopp mitt i veckan:P.. Ser mkt fram emot detta!..

Vi får se hur dagen blir helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0