informativt

Oj vilken trötthetskänsla som drog över mig.. har städat mitt rum eller ja iallafall plockat undan alla jeeekla kläder som har en förmåga att hamna på golvet och så har jag bytt i tvättmaskinen!.. bra av mig.. fikat hos greken som i och för sig inte var där idag, var mycket trevligt.. alltid kul att träffa flickorna!.. sedan blev det telefonsnack med Susie:)..

Ska nog vila en stund och sedan ner till jobbet och kopiera alla papper till ansökan och sedan vidare mot postlådan och sedan posta den! :).. wihoo, ska bli så sköönt att den äntligen kommer att komma iväg idag!.. och att man kan gå vidare till nästa steg!.. Ska även ut och springa med Linda idag, de e bra!..

håller tummarna att elfsborg vinner mot IFK ikväll!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0