Ja tankarna springer i väg! :)

Kvällen hos Susanna var underbar men kort!.. jag hade superkul!.. tyvärr blev det inte så mkt snack med självaste födelsebarnet.. eller MLi som kom från Stockholm!.. Men jag måste verkligen komma upp å hälsa på i huvudstaden!.. Verkligen dåligt av mig!.

Tack till Elin som körde mig hem, var underbart snällt!..tack tack!.. Imorgon drar vi till Turkiet.. jag har höga förväntningar, jag hoppas framförallt att vädret håller vad de lovat!.. Annars tror jag det kommer bli en kanonresa, vi får helt enkelt gör det till en!

Nu blir det sova och hoppas verkligen jag kan sova längre än till åtta!, vid ett kommer iallfall Sara och Kristoffer och hämtar mig.. götta!!..

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0