Japp då var det helg då :D

Dagens lunch som jag just nu håller på att laga medan arvingarnas skiva spelas i högtalarna är: fullkornssnabbmakaroner, hot dogs (vilket endast innehåller 33%kött) och så wokgrönsaker!.. Mm va gott, tror nog de flesta av sveriges befolkning blir avundsjuka på min uderbara lunch för dagen! :).. Ikväll får vi hoppas på godar mat innehållande lövbiff:)

En arg och dum tanke måste tillägnas busschauffören som körde kusinen och de tre små söta barnen till Borås för ett par veckor sedan!.. Att han inte orkar gå ut och hjälpa till att lyfta vagnen är ju bara för skamligt! Någon servicekänsla måste man väl ha?!




Kommentarer
Postat av: Maria "nästan grannen"

Jag är avundsjuk på din lunch!!! för jag e hungrig som en varg men orkar inte dra mig ut till köket(lat)

Vi syns imorrn:)

2009-05-08 @ 14:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0