Just in the moment.. (djupt)

borde egentligen sova nu, men tackar folket för en bra 20-årsfest.. jag var nykter hela kvällen och jag hade absolut trevligt!.. Tackar pojkarna för alla dessa pengar jag inkasserade för en körning till Borran!.. tack tack!.. kanske att man kan gå ut nästa helg nu bara för det!.. haha jaaa

Jakob och jag hade en del diskussioner idag.. vi kom fram till en sak iallafall.. och det var att vi ska börja leva i nuet! (med nuet räknar vi 24 h fram eller bak).. jag vill absolut försöka!.. men är väldigt svårt att bara glömma och gå vidare, speciellt när man stör sig på vissa saker, och att man känner att det var så mycket mer man ville säga!.. men men.. inget att gå in på nu.. jag lever ju i nuet! :)..

Just nu ska jag sova.. för att klockan ringer igen halv sju!.. bara jag inte försover mig!.. Ahhh jobbigt!.. men men.. laddar redan inför springturen jag har planerat imorgon eftermiddag.. hoppas linda eller maria vill följa med mig!:)..

GOD NATT

Kommentarer
Postat av: jenntan

haha hur mkt håvade du in på den trippen te borran+?? kanon om det leder till en ytterligare utgång ;) att leva i nuet låter kanon, bra av dig åh fatKoby!!! jag kör på det me nu går icke att tänka på massa gammal skit :P snart drar vi Mutti =D=D wiiihooo

2009-05-04 @ 13:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0