låt det skina

yogaövningarna lockade ju rakt inte fram solen, även fast jag jgorde solhälsning hej!.. fään oxå!.. men men, nu sitter jag i party outfiten för lördag, de e bra att ha det planerat när man är sån velepotta till att välja kläder som jag, som ni alla vet kommer jag ju ändå inte trivas i dessa kläder på lördag eftermiddag när det är dags att klä om.. jag hatar den sidan av mig själv!..men annars finns det många bra sidor som väger upp, haha..

Nej får klä om till jobbetkläderna istället, måste städa lite här hemma och sedan laga mat, så blir det jobbet 14.00.. ja så då vet man!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Party party på lördag:)

2009-05-07 @ 12:50:59
Postat av: Emma

Samma här:) eller jag har satt preliminärt datum den 28/9, men om det blir en vecka fram eller bak gör mig inte så mycket.

Jag har inte heller några önskemål, fast det ultimata är ju att komma till Kalifornien. Men som sagt, jag vill också såklart först och främst komma till en bra familj.

Nej jag har inte fått någon familj ännu, tror inte min ansökan är i Boston ännu. Har du skickat in dina papper åså lr?

Ha det gött:)

ps. Vet du om jag måste gå in på din blogg och skriva mina svar, eller får du möjligtvis de svaren jag skriver på min blogg? hehe..ds

2009-05-07 @ 15:58:56
URL: http://birken.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0