Om det ändå vore jag..

blutsaft och andra extremt bra vitaminer är en del av min frukost numera, hatar att alltid vara så förvirrad och glömsk! Hoppas nu på en förändring, och det är snart! :).. Har vaknat extremt tidigt varje dag denna veckan, så fruktansvärt irriterande när man har chansen till att sova hur länge man vill!.. men men, det är väl sånt som händer..

Mamma åker eventuellt till GeKås idag, hade ju gärna hängt med men jag har ett arbete att sköta så det går icke!, men får hoppas att vi åker innan resan iallafall :)..  Blir antagligen Borran till helgen.. kul!.. Ska förmodligen testa Harrys för första gången, spännande, och kanske kan man få tag i lite äldre kött haha!.. För er som inte redan vet så är det bara 2,5 halv vecka tills det bär av mot Turkan! Wihoo!.. Ska bli gott med en semestervecka innan arbetet börjar på allvar ända till slutet av augusti..


Ska ringa till CC idag med för att höra lite hur det går till nu efter att ansökan har kommit in och man får reda på om man har blivit antagen eller inte.. JAG VILL SÅ GÄRNA!..

Hepp blir nog en liten yogaträning nu och sedan hoppas jag att solen skiner när jag kommer tillbaka till verkligheten igen!..

//Malin

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Hopp!

Såg din kommentar på min blogg:) Jag skickade in min ansökan för typ 2 veckor sedan, och de ringde upp mig förra veckan och sa att allt såg bra ut och att de skulle skicka den till Stockholm. Därifrån ringde de mig i tisdags, så det gick alltså ganska fort. :)

När i September har du tänkt att åka? Har du några önskemål om var i USA du vill hamna?

Kram Emma:)

2009-05-07 @ 10:13:14
URL: http://birken.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0