onödigt vetande..

Varför ska det alltid vara lika drygt att gå upp på måndagmorgon?!.. Vet inte hur lång tid det tog för min hjärna att fatta att den skulle vakna i morse! men här jobbas och står i iallafall.. har rast det är skönt de, ett stick i armen även kallad vaccination har jag också fått!.. gjorde en aning ont men kunde ändå inte låta bli att titta när hon stack sprutan rakt in i armen på mig!..

mmm vad händer mer en måndag som denna då tro?.. Blir en tripp till Kinna besök på apoteket för att införskaffa diverse olika läkemedel inför resan, man vet aldrig vad som kan hända eller hur dåligt man kommer må vissa dagar:P Resorb, vätskersättning och Ipren, huvudvärkstablett, är prioritet ett helt enkelt!

Sedan vore det ju kul om vi kunde träffas alla tjejer ikväll och planera inför resan!.. Vi får se hur det blir helt enkelt!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: @lin

aa veesst. men börjar ju tyvärr vid sju på lkördag så jag dricker nog inget men ändå;)

2009-05-18 @ 13:47:04
Postat av: Grannen

roligt att det blev en liten samling ändå:) ses om en stund!

2009-05-18 @ 18:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0