pusta ut!

Då var springningen gjord tack gode gud för det!.. Jag har duschat det var gött och jag har fått på mig en del nya en del uråldriga och en del bra kläder... hittade nämligen en gammal goding i mammas garderob..en jeansskjorta det gillar jag!..

Men tillbaka till springningen det var ju bland det värsta jag jgort på länge, tror jag överskattade min energi, ett tag trodde jag att jag skulle vomitera vilken sekund som helst! men tack det gjrode jag icke hade istället håll ändra från början till mål!.. usch fy fään för denna onda kramp!.. Det värsta var ju att det till och med var i armhålan en stund!.. Men jag är stolt över mig själv! jag fick på mig dessa fula kläder och sedan sprang jag de kilometer som skulle springas! ont eller inte!.. Bra av mig!.. Vad händer resten av kvällen då? Vad har gjort mig till denna rastlösa flicka?..

give me some entertainment!..

Kommentarer
Postat av: @lin

tjena;) känns som det var längesen vi sågs. hade vart kul att träffas kansek i veckan=? annars skall ddu väl till sussi på fredag hoppas jag :D pussar

2009-05-17 @ 20:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0