Tisdag.

Somnade hur gött som helst vid halvtiotiden igår.. sen vid kvart i tolv ringer telefonen! ja fattar ingenting men den slutar att ringa lika snabbt ungefär.. men det visar ju sig sedan att det var någon från Somalia som ringde mig! Jag skämtar inte jag har kollat upp det!.. men men strunt i det, och hoppas att dom inte ringer igen..

Jag har jobbat.. skulle egentligen sluta 12 men det blev 14, bra är väl det men nu är jag trött.. ska sova i soffan en stund tills det vankas påbörjan av packning och sedan en liten springtur!.. götta!..

Har käkat upp kladdkakan sen igår med.. fasen nu när jag skriver om de så ringer dom igen!.. jag fattar ingenting!.. tillbaka till kalddkakan, det var lika god idag och jag känner mig mätt som en kamel just nu, om det är någon som bryr sig! jaoo jaoo! ha en bra eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haahaha det var väl negern som kom upp i albufeira:P

2009-05-19 @ 23:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0