ashmont??

En desperat tysk ringer på telefonen o vad gör man inte? Åker till Boston såklart!.. Det var helt klart värt resan fram o tillbaka för vi hade en sjukt trevlig fredagskväll=).. Tyvärr kom vi inte in till Restaurangen högt upp eftersom vi va tvugna att minst spendera 25 dollar var för att kunna komma in.. ohh nej inte värt det!.. Vi drog till Starbucks o flummade lite treeevligt, sen blev det fototagning på gatan!..

hemresan kanske va bland det mest underhållande.. eller ja jag vet inte, men det var bra!.. haha!.. inte för att vi hittade den rätta vägen hem men hem kom vi iallafall ;)..

Känner mig för flummig, testade förresten säsongens smak peppermint mocha idag... hmm njaa kommer nog aldrig mer köpa den jag håller mig till pumkin brödet o ler...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0