buuuh!

När det var 25 minuter av steppen idag drogs mina mungipor neråt och jag tänkte att jag lämnar den jefla kärringen och går ut.. våran vanliga stepintruktör av borta oo vad jag saknade henne!.. nepp jag blev sur för hon körde bara sitt egna lilla race och hon sprang runt överallt och märkte inte att det inte var en enda som kunde hänga med??.. Tummen ner!!..

Nepp Linn o Jag drog till starbucks istället, testade en ny kaka, som var sådär god men jag åt upp den ändå:).. Kaffet är gott, vågade inte riktigt prova någon av säsongens smaker, det såg ju allt för smaskigt ut.. men nästa gång kanske, om jag känner mig riktigt fit!.. haha..

nu ska jag laga lite lunch!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0