fredag!

jag har fått datornacke.. tillbringar alldeles för mycket tid framför datorn.. usch usch, men ibland finns det helt enkelt inte så mkt annat o göra!.. Dagen började med ett äckligt ruskigt väder men eftermiddagen blev riktigt fin o jag va ute o sprang en liten runda!. behövdes endast t-shirt!.. det gillar jag i mitten av november!..

Happ då blir New York över nyår, det ser jag fram emot!.. ska bli väldans roligt o trevligt!.. längtar sååå tills kussen kommer!..

imorgon har jag varit här i två månader på datumet, helt sjukt att det går så fort!.. det har hänt mycket under denna korta tid som man egentligen inte ens tänker på.. jag lär mig nog mer än vad jag tror av att vara iväg sju tusen mil hemifrån.. eller nej jag vet väl inte hur långt det är men det är långt iallafall!!.. Har fått paket från Paris idag!.. alltid lika kul att få post:)..

nu väntar jag på att mina väninnor slutar jobba så att vi kan hitta på något!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0