fredagen den 13:e

Denna fredag den 13:e gick världen under, iallafall på bioduken i Hanover.. Vi kollade 2012 hmm njaa skrattretande vad overkligt det såg ut vissa stunder, men trots allt fick jag ett par goa skratt o lite kärlek med:).. De två och en halv timma som filmen höll på gick ganska fort, men jag kan ändå inte säga att det var en bra film, inte om man ska tro på allt.. så om två år går jorden under helt enkelt ;)..

annars har det väl känts att det var fredagen den 13:e en aning, vaknade kl sju idag, trååååkigt jag hade sovmorgon ju!!.. hoppas på att få sova imorgon iallafall:) då är det ju lördag. kvällen blev inte som vi tänkt, det var inplanerat att åka in till Boston och träffa Simon och göra något.. men vi blev trötta på all planering och fredagskänslan intog sig kanske lite för mycket i våra kroppar.. hej jag söker äventyr men jag sätter mig biosalongen o kollar på en trist film??..
jag gillar min fredag den 13:e iallafall, jag fick umgås med några blondiner, träffade en ny tysktalande, och jag fick se en snygg kille med bruna ögon i kostym, jag fick ha två konfrenssamtal på skype, jag fick känna känslan av att vara i samma land som en orkan, jag fick känna känslan av att nästan köra på en bil i farten, jag fick känna känslan av att ha stopp i toaletten (igen), jag fick känna en hemlängtan som inte är så stor att jag vill lämna landet för att jag gillar att uppleva fredagen den 13:e i Massashusetts, YouuÄssEyy.

I cant believe what I just did!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0