Greys ikväll!

torsdagen är över o jag har ätit min middag.. har absolut inte varit min dag idag!!.. känns bara som allt har gått snett.. inga barn som lyssnar o bilen vägrar svänga o jag glömmer ringa hem så den äldsta grabben håller på att missa skolbussen.. hoppas att resten av kvällen blir bättre..

måste prata med min kusin om NY!!.. kanske vore det lite coolt att vara där på nyårsafton iallafall??.. jaa vi får se vi får se.. första problemet är bara hur vi ska komma in till Boston om ingen kan köra oss till tunnelbanan??.. jag behöver någon som tänker åt mig idag, för tankeverksamheten fungerar inte riktigt som den ska!... jag ska titta på mammas pojkar o kanske blir jag smartare.. hmm tvivlar på detta..


Kommentarer
Postat av: Grannen

ne det var fel, men nu när du säger det så kunde det vart rätt svar. Du vinner med den gissningen om ingen annan gissar rätt;) Det var på karamellkungen, man åker runt i butiker och fyller på deras godis;)

2009-11-20 @ 12:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0