Izzie´s coming back!

körde till Linn på 15 minuter idag.. det är ett internt rekord (tror jag).. men det ska vi inte tala högt om, men kan tala om att det är inte svårt att undvika när det bara är en enda stor raksträcka från Hingham - Scituate!.. ja ja nog talat om detta. vi kolla Grey´s, jag satt i soffan Linn i fotöljen, jag andades på något sätt underligt, men är det så konstigt när de två små hålen mitt i fejan är helt igen täppta?!.. när ska jag slippa detta, sen är man ju utrustad med en nos som inte pallar nässpray vilket gör det ännu mer komplicerat!!.. hjälp mig någon.

imorgon hade jag garanterat varit på gymmet, ja ni alla vet orsaken.. istället sittar jag här hemma i min stora säng och äter upp allt halloweengodis.. kanske bra att jag har en säng för två trots allt, ja i nästa ögonblick kanske den är för liten för bara mig??.. gode gud gör så att det inte blir så!!

skulle egentligen jobbat till 20 ikväll, men blev till frågad om jag kunde jobba till 20.40 istället (så att jag även hann till Greys)... inga problem för mig, men det bästa av allt är att jag slipper jobba kvällen imorgon, vilket betyder att jag jobbar från 15-18 imorgon.. slitsamt slitsamt!.. sovmorgon plus en ledig helg!.. tack tack!

imorgon ska vi kolla TJ-maxx, hoppas att man kan hitta något litet fynd..

jag behöver sova!


ja jag vet för jag är två avsnitt före er ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

faan va gott, då behöver jag inte vara orolig om jag missar ngt program pga arbete :P Bara att fråga min kära kusin som jag saknar! Men inte långt kvar nu :) Ska bara ta mig egenom en halsfluss också som det ser ut... suck! Hoppas förkylningen släpper snart :) puss o kram!

2009-11-06 @ 08:01:18
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0