lättroad, ehh ja?

Ja idag har jag bokstavligt talat blivit duschat av havet på den nordamerikanske östkusten.. Om man inte har så mycket äventyr i vardagen får man helt enkelt skaffa sig.. Linn o jag åkte ner till havet och skulle gå på stranden.. men sen när vi kom dit visade sig att vattnet stod så högt att det inte var någon strand!!. jippie!.. Vi roade oss helt enkelt hela förmiddagen med skratta åt höga vågor.. är man knepig eller är det bara den amerikanska kulturen som smittar av sig?..

Åkte sedan till Hanover, jag köpte en till hårddisk eftersom jag nu inte kan laga datorn förrän jag kommer hem till Sverige igen:S.. mkt knepigt upplägg asså!.. men en positiv sak är att jag hade sparat bilderna från Halloweenpartyt på en skiva, så det var inte så många bilder som föll bort :).. ohh ja!.. jag blev glad :)..

skulle gått ut o tagit mig en springtur nu innan kvällsmat, men det blev ju kolsvart ute medan jag byttekläder i princip, så jag ställde in dom planerna..


Kommentarer
Postat av: Jenntan

tanken med springturen var ju iaf bra, det e ju tanken som räknas ;P Förresten, jag drömde om din far inatt, haha!!! Han, jag, Jeanette och mamma hängde ihop haha.. badade på nån läskig båt som snurrade som attan ute i havet hahah :D Jag tror det var för att jag jobbat med therese i helgen och hon nämnde nåt om thomas haha.. det vart lite kul! Miss youuu mutti!! ska bli kul när du kan komma hit och hälsa på mig i lilla täterhålm! Puss

2009-11-17 @ 00:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0