liftaren.

Linn har precis lämnat huset, vi kolla skitläskig film! The hitcher!.. vågar jag verkligen släcka lampan??.. antagligen måste jag eftersom jag ska upp tidigt imorgon igen.. åå jag längtar till helgen, det är då man får sovmorgon, sånt gillar jag!.. hoppas även att det blir IKEA till helgen, det hade varit kanoners!.. jag behöver nämligen ett nytt duschdraperi, jag vill piffa upp min söta lilla toalett med något klatschigt ;).. Sedan vet jag ju att dom har lakrits där med, och det är nog det jag är ute efter mest!

Sedan är jag även på jakt efter ett fotoalbum med svarta sidor som jag inte kan hitta någonstans!!... landet som har allt borde väl ha det när gekås i ullared har det?!?! eller what?..

har kollat på bonde söker fru idag, ha herregud.. orangehåriga killen på ca 40 bast bor fortfarande hemma hos mor o far! det är ju ett skämt!.. men jag gillar programmet!... imorgon är det mammas pojkar och så såklart greys anatomy!!.. det sistnämnda längtar jag nog mest till.. då blir det även färd till Scituate!.. ja ja.. nu ska jag försöka sova bort min förkylning, den borde jag väl kunna bli av med nu när jag har fixat mitt hyperteknologiska datorvirus alldeles själv! ibland är jag bara för bra asså!


God Natters!


Kommentarer
Postat av: Elin

visst var det bra asvnitt nu i onsdags? spännande som fan=)

2009-11-05 @ 23:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0