om en månad!!

söndagkväll helgen är slut.. det var en bra helg.. nya bekantskaper som jag tror o hoppas vi kommer umgås med igen !

imorgon blir det jobb o förhoppningsvis lite simning på gymmet.. ska packa också.. på tisdag bär det av till Philadephia och sedan vidare mot Washinton DC.. jag ser fram emot det.. och hoppas jag kommer få en rolig vecka!.. thanksgiving ska bli kul att få uppleva, se hur det går till, jag vet lixom inget mer än att man äter kalkon!..

kollade new moon ikväll, jag gillar ju egentligen inte sånna filmer, men den va bra..

nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: Grannen

Jag ska åka, jag ska åka!!! :) Kommer ånga mig annars det vet jag, inte slänga bort en chans som denna tänker jag icke göra!

2009-11-23 @ 11:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0