onsdag.

Vilken jeefligt bra start på dagen va?! NOOT!!.. ja ja saker och ting är väl inte alltid som man tror, det är iallfall fint väder ute så jag tog en liten promenad i min ensamhet och rensade mina små tankar.. kanske har jag en liten känsla av hemlängtan just nu, usch jag vet inte ens varför!...

men men idag är barnen lediga från skolan iallfall det är dagen då man hyllar alla som har varit med i krig.. jag ska jobba till 5 i kväll sen hoppas jag verkligen att någon är frisk som kan hitta på något med mig?!!!! annars blir jag galen om jag ska sova klockan 21 ikväll igen!.. men Bonde söker fru kommer ju iallafall ut idag.. det ser jag fram emot ;)..

hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0