söndag

Min dator fortsätter att inte samarbeta med mig!.. jag hatar när den gör så här!.. men jag antar att jag kanske får ge upp mina förhoppningar om att alla bilder o musik ska komma tillbaka.. ge mig ett tecken!..

Linn blev sjuk igen, jag fick dra till gymmet ensam. ja det gick väl lika bra det. men inte alls lika kul när man inte har ngn att prata med:P... men jag gjorde min träning och kommer väl antagligen inte kunna gå imorgon.. men det är den känslan jag vill ha :).. haha..

Igår när jag körde i bilen med mina små kottar fick vi in en radiokanal som endast spelar julmusik, det gillar vi! det blev livat i bilen och jag hade nog inte velat höra hur det lät.. men det var mysigt fast kändes ändå lite underligt när det fortfarande är en månad kvar till julen... men jag passande ändå på att sjunga lite jingle bells på väg till gymmet idag iallafall.. jag kunde inte låta bli...

Inget ensam mamma söker ikväll.. trååkigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0