thanksgiving!!

Thanksgiving ar over.. jag er mett!!.. herregud vad man har kekat idag!.. kalkon, potatismos o massa saker som jag inte kan ge namnet pa :P.. men dt mesta var gott, pumpa pajen var saklart det besta!!..
imorgon ar det black friday, the most crazy shopping day pa hela aret!!..spelade yatzy innan, kom pa mig sjalv att rekna pa engelska i huvudet.. jag tar det positivt..
ska kolla lite mer paradise hotel nu sen sova! sa himla konstigt att jag sitter har o tittar pa svensk tv.. svensk tv som jag absolut inte kollat pa i sverige!! eller forresten greys anatomy borjar ju om 15 minuter!!

Kommentarer
Postat av: Carro

verkar galet, fan vad jag längtar!

2009-11-27 @ 11:20:12
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0