tisdag.

Allt lyftande av skrot under gårdagens kväll har gortt att jag känner en viss smärta i mina armar och att jag nästan sträckte hela övre revbenspartiet när jag nyste innan idag.. sånt gillar jag inte, men målet är att få bort gäddhänget så vad gör man inte lixom:P..

Har varit väldigt fiint väder idag, men också ganska kallt, jag o Dani tog småttingarna till lekplatsen dom fick springa runt medan vi satt i solen, så ska det va när man jobbar tycker jag.. tänk om det var sommar, men vi kom fram till att det är ca 4-5 månader kvar tills vi kan sitta i shorts, inte så konstigt för mig men för brasilianskan kan det vara lite svårt att vänja sig vid kylan när man redan är trött på att ta på sig strumpor o byxor varje dag...
Har idag haft en operation tvättar dag.. nu är min säng reeen o alla mina kläder är rena oo det gillar jag :).. nu är klockan snart sju, det är många timmar kvar av dagen men kanske ska jag bara ta en chilla vid tvn kväll?.. Kan ju vara ganska skönt:).. Imorgon blir det step igen o jag är laddad!!..

På tisdag drar vi vidare mot Washington DC ska vara där tills på söndag, det ser jag fram emot och jag ska vinka till Mr. President!.. "förlåt men jag är ju inte så bra på geografi - är det där Niagara fallet ligger?" Nej mamma, det är huvudstaden i USA!.. Ha ha ja jag gillar min mamma hon e go:)..

Nu ska här vikas tvätt!..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja men det är ju kul när du blir glad när jag skämtar om Geografin eller? Kram Mamma

2009-11-18 @ 22:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0