tisdag.

Det verkar ändå som att förkylningen på något sätt håller på att ge sig, som barnen sa här hemma nu kan jag ju skrika på dom igen, å då håller malin på att bli frisk.. haha ska det vara ett gott tecken??

Annars har det var jättefint väder ute idag.. lillen spelade till och med fotboll i shorts och t-shirt ute idag.. jag stod och tittade på en stund tills skuggan kom mot mig och det blev för kallt..

Kvällen är lugn precis som gårdagens. sitter här i sängen diskuterar med Linn på facebook hur intressanta liv vi har: ligger inne i varsin säng och tittar på extramaterial från ensam mamma söker.. oohh what a life! varför sitter vi inte i biosalngen det är ju till och med halva priset idag?! haha.. herregud vart har man hamnat? jag säger det med ett leende på läpparna och är glad över att jag sitter här och surar över att alla extramaterial är slut!

eftersom jag icke litar på datorn alls så kommer det inte några bilder tills allt är fixat för orkar inte hålla på att ladda upp massa saker och sedan blir allt bara blockat!

jag uppmanar mina vänner där hemma en gång till att skffa skype! jag saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0