Wrentham outlet!!

GALET!!.. jag köpte ett par converse för 132 kronor o ett par levis jeans för 146kr!!.. tummen upp!!..

Tog en timma att åka men det var det värt det absolut!!.. kommer nog återvända ngn mer gång..  blev sedan derby st en sväng... eftersom Linn glömt sin plånbok idag, var jag the cashier!.. alltså är det inte bara jag som är virrig i denna värld;).. men det gjorde ju inget för jag fik ju 100 dollar extra denna veckan för att jag vann vadet.. mer sånt tack!.. haha..

testade även tacobell, Linn fick en mexikansk pizza, som hon inte ens betällt den va konstig.. mötte de andra tyskorna på panera bread, dom skulle på bio men all shopping sa nej och orken orkade inte med en bio!!..

Bra Helg!!


Kommentarer
Postat av: Carro

jag hoppas att du tar mig till det där stället :)

2009-11-30 @ 11:19:51
URL: http://cajanbanan.blogg.se/
Postat av: Anonym

va var det för nåt vad du vann?:)

2009-11-30 @ 20:53:37
Postat av: Grannen

va var det för nåt vad du vann?:)

2009-11-30 @ 20:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0