10/09/09

Jahapp, då var det fredagskväll.. sitter här lyssnar på min surrande lampa, först var den mest bara otrevlig och jobbig att höra på men nu måste jag säga att den känns bra, ett ljud som alltid finns där, ett ljud som man kan lita på i alla väder:)..

Har varit hos Linn ikväll kollade P.S I Love you.. hmm jaa sorglig film och nästan deprimerande, vi satt och väntade på slutet hela tiden eftersom den var så seg så missade vi det ändå för att vi satt och pratade... jaja.. den är bra men onödigt lång..

körde Range Rovern för sista gången idag, den ryker imorgon.. ska in till Boston och hämta den splitternya audin istället.. vilken inte jag får köra än på ett tag, och nej tack det vill jag nog inte heller!!..

Käkade för övrigt på mexicans restaurang ikväll.. åt tacos med bruna bönor.. hmm kanske slår kombinationen den som Caroline åt i Reykjvik förra året.. tacos med chokladsås.. hmm nja kanske ungefär lika opassande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0