är detta ett N?

Ja ikväll har jag skrattat så jag nästan fått ont i magen.. sånt gillar jag!!.. Klart jag visste ju att UNO var ett bra spel men inte att det var SÅ roligt!!.. men vi fyra blondiner lyckades rätt bra!.. haha.. eftersom man inte är 21 så har man inte så mycket att göra här på helgerna.. det är bio eller kort som gäller har vi kommit på.. måste kolla upp bowlingen också.. man får ta och vara lite kreativa helt enkelt;)..  kommer bilder imorgon..

ja jag måste sova, ska jobba en liten stund imorgon, vilket inte kommer bli så ansträngande men man får väl ändå ställa klockan och sedan blir det tur till BOSTON! jag hoppas på SHOPPING!

Japp som ni märker är jag nu på mycket bättre humör! det gillar jag!


Kommentarer
Postat av: Carro

Gillar när du är glad Malin :) Jaa, Uno är ju gött, men passa dig för mardrömmarna bara ;) haha

2009-10-12 @ 20:26:41
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0