BILDBOMB

Jag vet att jag varit askääs på att lägga upp bilder!.. men här kommer iallafall några:).. Saker och ting som hände för typ två veckor sen tror jag... jag ska bli bättre!.. kanske till och med försöka lägga upp någon ny bild varje dag.. eller nej ska inte lova för mycket :P.. men det är iallafall lite bilder från mitt rum, jag gillar mitt fönster, sen torkar jag tvätt i badkaret eftersom dom tumlar allt här i detta land, men det vill inte jag göra - inte med allt!.. sedan är det min stora sköna säng, en bild från den hysteriskt roliga uno-kvällen här är det Emma som försöker göra ett U tror jag:P.. Perrongen i Hingham som jag satt vid före färden till Boston och sedan lite bilder från Boston :).. Ja då har ni till och med fått en förklaring på bilderna ;)..


Kommentarer
Postat av: Carro

oh vad roligt med bilder! :) meeeera!

2009-10-19 @ 22:25:56
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0