Blää!

Idag maxar nog vädret sin högsta grad till att vara äckligt!.. Jag hatar när det är kallt, blåsigt, regnigt och grått på samma gång!!... Jag käkade havregrynsgröt till frukost! Vägrar att vara så jäkla kall som jag var igår asså!. Men nu behöver jag inte det längre! Minsa vantar är klara, dom blev kanoners, har massa garn kvar så det kan nog bli en mössa också, jag är redo att tampas med vintern!..

Väntar på att mamman ska komma hem, så att jag kan dra till gymmet en liten sväng, måste få ut in träningsvärk ur vaderna, vet inte riktigt vart jag ska ta vägen asså!. Men men vi får väl se när hon kommer, har ingen aning om vart hon är nämligen..

ikväll blir det nog glass på Nonas med en tysk tjej och en från Guatemala, underbar fredagskväll!.. även fast det är kallt ute så måste man käka glass, för den är såå underbar där!!..

höres.


Kommentarer
Postat av: Grannen

Det snöade idag här i Fritsla tänkte bara att du ville ha lite uppdatering:) kram kram skumbanan

2009-10-16 @ 23:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0