Braintree Mall

Söndag, vaknade upp klockan 10!!  heelt borta!. Svettig var jag med.. Pratade med mamma det första jag gjorde nästan, kommer knappt ihåg va vi prata om :S.
Nu känns det lite bättre har käkat frukost och ska iväg och shoppa denna regniga dag.. Får väl se om jag hittar något, vet inte riktigt om jag är ute efter något speciellt kanske ett par varma sköna skor :).. Har ju sett ett par på Macy´s men eftersom 37 är minsta storleken ligger jag lite illa till:S.. hej barnavdelningen!..

JAg ska köra idag, tänkte lika bra att passa på när man har bilen:P.. ute på motorvägen med dig bara!.. vi får se hur detta går i det hemska vädret, mamma bli inte orolig, de är inte så farligt som det låter ;)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0