carve pumkin time!

Det har varit en underbar dag! om man tänker på vädret! klarblå himmel och man kunde gå i t-shirt!.. glad är jag för det, tyvärr hann jag inte vara ute så mycket eftersom jag mest har jobbat, skulle varit ute då den lille skule spela fotboll men han vägra så vi fick åka hem.. riktigt jobbigt att få han att stanna i sitt rum i en timma!!.. speciellt när han inte ens vet hur länge det är och gråter och gnäller hela tiden!.. men jag gav mig inte och han somnade nästan i trappan till slut helt slut av allt bråkande.. ja ja bättre dag imorgon får vi hoppas på:)..

Snart blir det av till Nancys och karva pumpor... ser fram emot detta, har till och med gjort en egen liten seriös mall!... Linn och jag köpte dom innan, min fick namnet Lars, hmm fråga mig inte varför men det var det första namnet som kom upp i mitt huvud!.. Linns pumpa heter Manfred å han är så söt!.. haha..

ska ta med mig kameran så att ni får se hur Lars blir ett spöke!..

 - Manfred  - Lars


Kommentarer
Postat av: monia ♥

hej, fin blogg du har :) jag har ett tips till dig, en sida där man samlar poäng och får hem presentkort på skor direkt hem i brevlådan. Alltså GRATIS SKOR :) Låter inte helt fel va? Bli medlem på den här länken och börja samla poäng du också!



http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=15779



kram

2009-10-21 @ 01:15:31
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0