den nakna sanningen..

jag har det bra,och jag trivs alla är snälla JA!.. men NEJ det är ingen dans på rosor att åka halv jorden runt alldeles ensam och inte känna någon, lämna alla sina vänner, sin familj och sin pojkvän är ganska tufft!!.. kanske har gråtit några små tårar varje dag sen jag kom hit för två veckor sedan.. och idag kanske det känns lite extra tufft, men jag är glad att jag har hittat några vänner här i allafall.. vännerna finns där hemma men ja inte alls samma sak.. pojkvännen finns där men han är inte min längre så ja, mycket saker har förändrats, jag förändras!

Fick även en liten pik av mamman innan: "ska du försöka ta kontakt med någon annan aupair mer än Linn denna veckan?? " Ja, det är klart att man vill ha så många vänner som möjligt, men det har bara gått två veckor än!!

Det som inte dödar det härdar!! Jag klarar detta!!..


keep going!


Kommentarer
Postat av: DOGGYSTYLE

Du klarar detta Mutti! Det vet jag att du gör!

2009-10-10 @ 11:12:47
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-10-10 @ 12:03:31
URL: http://mariamalenehansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej min efterlängtade vän!

Jag undrar om du har någon adress som man kan skicka ett litet brev till? Skulle jätte gärna vilja ha den i sådana fall:)

Kram Maria aka Grannen



2009-10-10 @ 12:05:45
URL: http://mariamalenehansson.blogg.se/
Postat av: Lindus

Yes det är ingen dans på rosor men du kommer lära dig massor av det...........



Är allt för jävligt så kan man alltid åka hem! Man får tänka så! Hur dålig man än känner sig så har man alltid provat....



<förresten ville Kimberly som jag var hos att jag skulle lämna deras numme... om det händer ngt eller så...JAG VAR TVUNGEN ATT GÖRA DET... =) skickar det när jag letat upp de... Ha de bäst tänker på dig! O du.. Den filmen grät ja floder till... Martin somnade som tur va... Kraaaaam!!

2009-10-10 @ 13:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0