Draft: Okt. 23, 2009

Puh! äntligen lite egen tid vid datorn, jag har lovat att lägga upp bilder på Lars som blev helt misslyckad jag har lagt upp massa bilder på facebook, så där kan ni kolla och ni av den äldre generationen som inte har facebook, skaffa helst inte det;).. 

Igår gjorde jag alltså slingor i Linns hår, tiden man skulle ha i färgen på var 10 - 90 minuter, hmm lite svårt va? men slutresultatet blev riktigt bra iallafall!.. 

Idag har det varit lika fint väder igen, men tydligen efter denna lilla sommarhint kommer den riktigt kylan! usch detta ser jag inte fram emot alls!.. Testade på yogalates idag, någon sorts yoga blandat med pilates, herregud, om jag kan gå imorgon är det ett under! men kul att testa och jag tror det är riktigt bra muskelträning:)..

Snart kommer Linn o Marianne hit, det är ju Greys kväll!.. Skulle egentligen åkt till Linn men päronen i huset var tvungna att åka in till boston för att häma en plånbok, så jag får vara lite babysitter, inte såå ansträngande när dom sover:)..

Höres!


Pumpakvällen var riktigt rolig faktiskt! första bilden ser ni Manfred o Lars och så kan ni lägga märke till ett läskigt skelett i bakgrunden, kanske inte lika läskigt dom den döda gubbe Linns granne har i trädgården:P.. Det som gav mig största skratten under kvällen är nog det som är på andra bilden! Någon tog med sig en plstpumpa! riktigt smart ju, färdigskuren och färdig=).. Ni ser min fina mall jag hade gjort, men sen hände det något i hjärnan och jag failade totalt!.. VAd tycker ni om Lars the cat?


Kommentarer
Postat av: Carro

lars the cat är ju klockren, sjukt ball! ;)

2009-10-23 @ 09:06:08
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0