fredagskvällen.

Varit o kollar på när öldstingen kollat fotboll, det blev lika och det var svinkallt!!.. Mina fötter är nästan is och imorgon ska det regna som vanligt på helgerna, tråkigt, morgondagen är inte riktigt klar än.. Hoppas iallafall på att träffa Lisen en liten sväng sen kanske det blev Lexington och Simons födelsedagspartaj.. men beror lite på när vi åker på söndag eftersom det är ganska långt härifrån och det tar ett tag att åka.. ja det är ett späckat schema denna helg, men det gillar ju jag så varför klaga.. om det inte blir Lexington imorgon vilket jag hoppas på ska jag hitta på något med Mariane tror jag :)..

Nu ska här ätas pizza ikväll! Sen hoppas jag att barnen vill kolla chicken little för den är så bra!..

Höres.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0