fredagskvällen.

Vi skulle mötas kvart över åtta, kvart i gav jag upp, då hade jag suttit där på Glasstället lyssnat på ABBA och tittat på mig själv i glasfönstret alldeles för länge! Köpte mig en glass, tänkte först köpa en pytteliten bägare men tog sedan den som kallas liten för att jag tyckte synd om mig själv att jag satt där alldeles själv för att nån guatemalare inte kunde passa tiden!.. (igen).. Nepp sånt klarar jag icke av!..
Men träffade sedan de två tyskor som jag skulle träffat, visade sig att den ena hade stått ute i kylan och väntat en halvtimme, jag är glad att jag hade modet av att sitta där inne iallafall :P.. haha ja ja, vi åkte hem till indian vägen och satte oss på min stora säng.. kollade på tv och pratade. trevliga flickor, och blir Boston imorgon! KUL!.. Synd att jag har löningsdag på söndagar men jag klarar mig nog ändå! shopping!

Nu ska jag sova..hoppas på fint väder imorgon snälla gode gud, gör så att solen skiner imorgon, kommer bli outhärdligt i Boston annars!.. Hittade förresten 5 dollar på golvet på glasstället, jag plockade upp den och så var min glass betald gick t o m lite plus ;).. Något positivt iallafall!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0