fredagsnack

Alla barnen ligger i sina sängar och förhoppningsvis sover dom med:).. tror att jag lyckades ganska bra med min första kväll själv hemma!.. bra av mig!

föräldrarna och den förra aupairen är ute på middag, jag kollar på AFV är nämligen maraton ikväll.. det gillar jag!. haha..

annars har dagen gått väldigt fort, långpromenad på morgonen, va på banken, det verkade som det fixat sig, men icke, det funkade på deras dator, men när jag kom hem funkade det inte igen.. jag blir tokig!!.. får helt enkelt ringa på måndag igen.. hmmmm!

imorgon blir det iallafall Boston med Linn, ska bli kul att se den stora staden. hoppas även på att hiaa något man kan shoppa!..

Har pratat ganska mycket med Rääs på skype idag,, mm det gillar jag!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0